Kraków

Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS Kraków – Krowodrza

Od 3 listopada br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sali dla świadczeniobiorców w Inspektoracie ZUS Kraków-Krowodrza.

Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty oraz na stanowisku dziennik podawczy.

Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:

oraz

Sprawy można załatwić zdalnie

Sprawy w ZUS można załatwić przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych. Od niedawna można również skorzystać z nowej usługi, czyli e-wizyty w ZUS. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj: e-wizyta w ZUS.

Do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 działa specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.

Tagi
Kobieta w Krakowie - Portal dla kobiet

Krakowski Portal

Krakowski Portal - portal informacyjny, wiadomości, aktualności, wydarzenia z Krakowa i regionu - biznes, edukacja, kultura, zdrowie, uroda

Najnowsze artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Back to top button
Close