Biznes

Dr John Malatesta nowym CEO Codewise

Dr John Malatesta zastąpił na stanowisku CEO Codewise Roberta Gryna, założyciela firmy. Malatesta zachowuje swoje dotychczasowe funkcje prezesa oraz dyrektora wykonawczego ds. przychodów i marketingu, natomiast Gryn zostanie mianowany przewodniczącym Rady Nadzorczej. Zmiany wchodzą w życie z dniem 17.10.2018.

Codewise zostało uznane przez Financial Times oraz Deloitte za jedną z najszybciej rosnących firm w Europie, dostarczając oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania do zarządzania, optymalizacji i mierzenia efektywności reklam internetowych.

John Malatesta to uznany w świecie biznesu lider, legitymujący się ponad 22-letnim doświadczeniem w zarządzaniu w branży oprogramowania. Przez lata piastował stanowiska kierownicze w wielu firmach z rankingu Fortune 500 oraz z sektora MŚP.

„John jest dokładnie typem lidera, którego potrzebowaliśmy w Codewise. Jego ogromne doświadczenie na stanowiskach wykonawczych oraz znajomość branży marketingowej i potrzeb klientów znacząco wzmocni nasze wysiłki w kierunku umocnienia pozycji lidera rynku AdTech oraz MarTech – mówi Robert Gryn. – Jestem przekonany, że ta zmiana otworzy nowy rozdział w historii Codewise, pomagając nam w pełnym ugruntowaniu zasady zrównoważonego wzrostu oraz wprowadzaniu inspirowanych przez klientów innowacji w czasie, kiedy otwieramy się na nowe rozwiązania, segmenty rynku i obszary geograficzne. Kolejnym kluczowym kryterium był fakt, że John jest naturalnym liderem transformacji kultury organizacyjnej Codewise, które przekształca się w dojrzałego lidera rynku, wyznaczającego kierunek rozwoju dla całej branży. Od momentu dołączenia do firmy, John z jednej strony wykazał się olbrzymim zrozumieniem naszej historii, technologii i rynku oraz – z drugiej strony – stale zmieniającego się ekosystemu klientów. Aby zharmonizować te dwa wymiary, John zainicjował głęboką operacyjną i strategiczną transformację, która ma na celu zakodowanie w naszym DNA bliskości do klienta oraz operacyjnej doskonałości. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że ktoś o pozycji Johna będzie kierował naszym zespołem zarządzającym, dzięki czemu ja będę mógł poświęcić więcej czasu na rozwój relacji z międzynarodowymi organizacjami biznesowymi, jednocześnie wspierając rozkwit branży AdTech. Poświęcę się także mojemu marzeniu, jakim jest pomaganie i dawanie szansy aspirującym przedsiębiorcom na całym świecie poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, które pomogły mi zbudować jedną z najszybciej rozwijających się firm technologicznych na świecie” – podsumowuje Gryn.

„To dla mnie wielki zaszczyt, że mogę wprowadzić Codewise w kolejną fazę ukierunkowanej na klienta innowacji i operacyjnej doskonałości – powiedział John Malatesta. – Robert zbudował nie tylko jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie, ale także swoimi wizjonerskimi pomysłami i produktami zrewulocjunizował rynek marketingu efektywnościowego. Dzięki wysiłkom jego oraz niezwykle utalentowanego i innowacyjnego zespołu, cyfrowi marketerzy działający na rzecz tysięcy marek i agencji na całym świecie mogą maksymalizować swój zwrot z inwestycji, wykorzystując platformy i narzędzia służące do kupowania ruchu w internecie i optymalizacji kampanii reklamowych. Budując na tym fundamencie chcemy wprowadzić Codewise na zupełnie nowy poziom dyscypliny operacyjnej i priorytetyzacji potrzeb naszych klientów, wzmacniając powtarzalne modele skalowalnego wzrostu i dostarczając jeszcze większą wartość dla naszych klientów i pracowników” – kończy Malatesta.

John Malatesta jest doktorem ekonomii oraz członkiem wielu prestiżowych międzynarodowych organizacji biznesowych. Przed nominacją na CEO Codewise, John piastował stanowiska kierownicze i wykonawcze w takich firmach jak IBM, Sun Microsystems, Oracle, Kaspersky Lab, Schneider Electric czy Socialbakers.

O Codewise

Codewise założono w 2011 roku. Firma dostarcza oparte na sztucznej inteligencji rozwiązania do mierzenia efektywności reklam internetowych. W 2017 i 2018 roku Codewise zostało uznane za jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie przez Financial Times, Statista i Deloitte. Rozwiązania Codewise pomagają przedsiębiorcom w 190 krajach śledzić, mierzyć i zarządzać miliardami dolarów wydawanymi na reklamy internetowe, zwiększając ich efektywność oraz ich zwrot z inwestycji. Codewise mierzy obecnie efektywność ponad 2,5 miliardów dolarów wydanych przez największe światowe marki i agencje na reklamy internetowe, w tym 400 milionów dolarów wydanych na reklamy w serwisie Facebook. Więcej informacji na codewise.com.

Źródło: Codewise

Tagi
Pokaż więcej

Przeczytaj również

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *