Zmiany dotyczące obsługi klientów w Inspektoracie ZUS Kraków – Krowodrza
Od 3 listopada br. do odwołania – w związku z sytuacją epidemiczną – niedostępna jest bezpośrednia obsługa klientów w sali dla świadczeniobiorców w Inspektoracie ZUS Kraków-Krowodrza.
Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki na dokumenty oraz na stanowisku dziennik podawczy.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w następujących jednostkach terenowych:
- Inspektorat ZUS Kraków Nowa Huta, os. Teatralne 8
- Inspektorat ZUS Kraków Łagiewniki, ul. Zakopiańska 33
- Inspektorat ZUS Kraków Podgórze, ul. Zakopiańska 62
oraz
- oddział ZUS w Krakowie, ul. Pędzichów 27 w sprawach dla płatników składek i ubezpieczonych.
Sprawy można załatwić zdalnie
Sprawy w ZUS można załatwić przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych. Od niedawna można również skorzystać z nowej usługi, czyli e-wizyty w ZUS. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj: e-wizyta w ZUS.
Do dyspozycji klientów jest ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00. Pod numerem tel. 22 11 22 111 działa specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym.